Veelgestelde vragen

De mannen van Glazenwasserij Baart staan voor service en willen onze klanten ontzorgen! Wij hebben voor u een samenvatting gemaakt van vragen die onze klanten vaak stellen. Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op!

Betalen doet u simpel en betrouwbaar, overmaken op de rekening of contant. Zoals u het wilt.
Contant geld in huis is dus niet nodig!

U kunt uw betaling, onder vermelding van uw adres, binnen 30 dagen na de wasbeurt voldoen.

Rekeningnummer: NL90ABNA0519702727 t.n.v. Glazenwasserij Baart
Vergeet uw adres niet te vermelden in het betalingskenmerk!

Mocht u hierin in gebreke blijven, wordt de betaling uit handen gegeven aan Straetus incasso.
Zie onze Algemene Voorwaarden.
Heeft u het volledige bedrag van de vorige wasbeurt overgemaakt op rekeningnummer NL90ABNA0519702727?
Het is noodzakelijk dat u bij het betalingskenmerk duidelijk uw straatnaam en huisnummer vermeld.
Wij registeren onze klanten op adres en niet op naam.

Mocht u vergeten zijn uw adres te vermelden bij betaling vul dan ons contactformulier in.
Graag ontvangen wij van u zoveel mogelijk informatie over uw betaling.
Graag vermelden: Datum, Het rekeningnummer, Naam & Voorletter(s), Factuurdatum en natuurlijk het juiste adres!)
U als klant kunt zelf bepalen hoe vaak wij langs mogen komen! Alles gaat in overleg en de prijs wordt bepaald door uw gekozen frequentie. De meeste klanten geven de voorkeur aan n keer per 6 8 weken. Als u bijvoorbeeld (ook) trespa wilt laten reinigen is eenmaal per jaar aanbevolen. Vraag vrijblijvend een offerte aan voor de vele mogelijkheden!
Ja, wij komen het hele jaar door! De kleine glazenwassers in de regio laten het veelal afweten in de koude periode. Daarom heeft Glazenwasserij Baart het juist in deze tijd ook enorm druk. Maar, uw ramen kunnen er altijd nog bij! Niet alleen de ramen, ook de kozijnen worden goed onder handen genomen tijdens de wasbeurt!
Nee, u hoeft niet altijd thuis te zijn! Mocht u het op prijs stellen dan kunnen wij u een avond van tevoren een e-mail sturen, zodat u de poort van het slot kan doen of de rolluiken omhoog kunt laten. Als wij uw ramen gewassen hebben krijgt u de factuur in de brievenbus. Dit kunt u vervolgens eenvoudig zelf overmaken binnen 30 dagen onder vermelding van uw adres.
Ja, als wij uw ramen wassen dan nemen wij altijd de directe omlijsting van het gewassen raam af. Mocht u al het houtwerk gereinigd willen hebben, bijvoorbeeld eenmaal per jaar, dan zal daar een aparte prijs voor gemaakt moeten worden.
Nee, wij zijn een glazenwasserij en geen schoonmaakbedrijf. Wel kunnen wij een spons over de rolluik bakken halen voor slechts 3 euro per rolluikbak. Om de rolluiken echt te reinigen kunt u beter een gespecialiseerd bedrijf inschakelen.
Jazeker! Hiervoor vragen wij € 3,50 per strekkende meter. Vraag vrijblijvend een offerte aan!
Velux dakramen / schuine ramen wassen wij liever niet. Dit omdat de kans op schade aan uw dak(pannen) te groot is. Deze ramen kunt u naar binnen kantelen en het beste zelf even wassen. Wel kunnen wij uw ramen binnen wassen. LET OP: Wanneer wij met ladders door het huis moeten, is dit op eigen verantwoording (van de klant). Eventuele schade kunnen wij helaas niet vergoeden.
Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Wij maken het liefste gebruik van traditionele ladders. Toch heeft Glazenwasserij Baart een Tucker systeem met osmose water waarmee wij ook op de moeilijk bereikbare plekken uw ramen schoon krijgen! Vraag een offerte aan of neem contact op voor meer informatie
Glazenwasserij Baart staat voor service en kwaliteit! Natuurlijk blijven wij ook maar mensen en gaat er wel eens iets mis. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over onze diensten, laat dit dan binnen 48 uur na de geleverde dienst aan ons weten. Wij sturen zo snel mogelijk iemand terug om de klacht te verhelpen! U kunt ons mailen naar info@glazenwasserijbaart.nl.

Vraag vrijblijvend een offerte aan

Glazenwasser nodig? 1x per 6 7 weken? 1x per 3 maanden? Eenmalig? U kiest!